Direktlänk till inlägg 18 januari 2014

Sorry för jag inte bloggat på länge^^♥

Av skuggisochtildasblogg - 18 januari 2014 18:15

Heyyy!! Här igen efter några dagar C; sry för jag itne bloggat     Har bara inte haft tid C;   Igår var det fredag, vi såg på filmen "Turbo" Den som handlar om dendära snabba snigeln xD Men jag såg inte klart hela, jag såg bara trekvart den somnade jag i soffan och vaknade några timmar senare. Då var klockan 11 ungefär    Sen så försökte jag somna, då somnade jag snabbt till och sen vaknade jcg 00.00 O.o Jaja, idag iallafall var vi iväg en stund och sen hemma igen tydligen?:D Nu ska vi äta mat så måste sluta skriva ;D LOVAR PÅ HEDERSORD att göra ett inlägg efter maten som handlar om MSP:s uppdatering och lite om MSP ;D


ses! 

/ Tildis^^  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av skuggisochtildasblogg - 4 mars 2014 13:19

Hej nu har jag haft rast men nu börjar vi igen! Ses!     Tilda🐍 ...

Av skuggisochtildasblogg - 25 februari 2014 16:40

Hej allihopa! Jag ber om ursäkt för att jag inte varit inne o bloggat på nästan två månader O.O. Men detta beror på att jag nt har haft tid pga läxor, arbete, aktiviteter och att jag haft annat för mig som att t.ex att jag läst osv :D. Jag ska försök...

Av skuggisochtildasblogg - 22 januari 2014 17:43

Hejjj! Här är dagens bild 1! Visst är dem roliga? XD Dem är såå kul XD Kolla på deras tänder OwO   Kommer ta två bilder per dag! Den andra bilden är cool:D ^^ Det är en riktig muffin som någon har gjort som kakmonstret som äter en kaka XDD   / Ti...

Av skuggisochtildasblogg - 20 januari 2014 19:14


Heyyy! Snapat med skuggis och har skrivit 371 snaps på My Story O.O hur lyckas jag O.o ^^ :D Ska nog lägga mig nu snart (; Lägger upp ett till inlägg imorgon och ska skapa en ny kategori! Ni får se vad det blir för nån 8D ^^ Varit i skolan idag somva...

Av skuggisochtildasblogg - 18 januari 2014 20:24

Hejj! För ett tag sen kom Msp med uppdateringen om level 100! Man kan nu vara i level 0-100    Bra eller dåligt? Det är en ganska svår fråga ;D Ja gtycker sj att det är kul, för man levlar mycket lättare nu    Men det jag tycket är dåligt är att nu m...

Presentation


Hej! Vi är två tolvåriga tjejer som kommer att skriva om lite allt möjligt här^^ Ställ gärna frågor till oss♥ Vi vill gärna ha många följare C:
/Skuggis och Tilda ☺♣♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards