Alla inlägg under februari 2014

Av skuggisochtildasblogg - 25 februari 2014 16:40

Hej allihopa! Jag ber om ursäkt för att jag inte varit inne o bloggat på nästan två månader O.O Men detta beror på att jag nt har haft tid pga läxor, arbete, aktiviteter och att jag haft annat för mig som att t.ex att jag läst osv :D. Jag ska försöka vara inne när jag har lust och kan ;).


Iaf nu är Sportlovet slut hmfh vad ska man säga om det? Tråkigt eller bra?  I förr förra veckan var jag sjuk i en hel vecka 0-0 jag hade ett väldigt virus som aldrig gick bort typ Dx jag hade 40,4 grader feber varje dag typ ;(, sov hela dagarna, hade ont i halsen och var förkyld... Men aja nu är jag frisk och mår bra men trött   Igår tog jag också spruta ;) det gjorde inte alls ont :3


Nu på Sportlovet skulle jag sova över med Tilda på torsdagen till fredagen, men min storasyrra var sjuk då gick det ju nt...men då bestämde vi ist lördag till söndag. Men då gick det inte heler Tilda ringde o sa på lördagen att hon mådde dåligt :( så dte blev nt heller av då... o i lördags köpte jag förresten POCKY!!! För första gången som jag också hittade det att köpa! Jag blev jätte glad!!!!!! Det är skit gott!  Aja nu kan jag nt skriva mera vi ses kram eran skuggis   

Presentation


Hej! Vi är två tolvåriga tjejer som kommer att skriva om lite allt möjligt här^^ Ställ gärna frågor till oss♥ Vi vill gärna ha många följare C:
/Skuggis och Tilda ☺♣♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards